2012. március 16., péntek

Zsákmányok:)

Sziasztok!
Tegnap nagyon kedvem támadt körömlakkot vásárolni, volt is időm, mert ugye suli napok.:)
Mivel az ünnepségtől a versenyig elég sok időnk volt ezért ég időt szakitottunka  körömlakkokra is:D

És íme a kiválasztottak:


  A kék: Lemax colour star#21
A zöldes: DaVinci#248
A fehér: DaVinci#1

Nem márkásak, de a fehérre szükségem volt és a másik kettő nagyon megtetszett, így hát rájuk esett a szavazás:)

A szavalóversenynek is volt értelme nem csak a vásárlásnak, nagyon örültem az első helynek, habár megosztott első hely, de szó mi szó, nagyon megérdemelték:)
 
:D

Köszöntem a figyelmet:)

2 megjegyzés:

  1. Petőfis oklevéééél! Istenem, mennyire hiányzik! (:
    Amúgy tegnap én is a petőfis ünnepségen voltam ott. (: Igaz, hogy csak a koszorúzásra értem oda a suliból, de ez is akkora élmény volt! Majd te is meglátod pár év múlva, miről beszélek! ;)
    A díjhoz gratulálok! :D Én mindig felsültem, mikor szavalni kellett. Sőt, most is. Szavalok én rendesen, ha tudom, hogy nincs tétje, nem nagy közönség előtt, ünnepségen, versenyen, feleléskor. Mert akkor biztos a kudarc. ^^
    A lakkok is jók! (: Hol vetted őket?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha gondolod adok egyet:))nekem annyi van;))=)):D
      Amugy biztos vagyok benne hogy nekem nem fog hiányozni.:)Nem akarom reklámozni de egyelőre ez a véleményem.
      A lakkokat meg a lenti 1eutos-ba vettem:D nem drágák és tök jó szinük van. A DaVincikel annyi a baj hogy tul sok lakkot vesznek fől és hiába huzod le, nagy cseppekbe folyik le az ecset tartójáról, de szerintem ez nem jelent neked problémát mert nem olyan minik a körmeid mint nekem:)

      Törlés