2012. június 27., szerda

Rapsodi lakkok- teszt

Sziasztok!
Nem túl rég vásároltam két Rapsodi lakkot. Egy szürkét és egy rózsaszínt. Más munkáimban már mutattam, de ugye úgy nem az igazi, mivel egy lakkot akkor tudsz igazán kipróbálna, ha teljesen befested a körmöd. Nem használtam semmi alapréteget és az első réteg picit csíkos lett, tehát nem a tökéletes fedőlakk, de szerintem színes lakkoknál ez előfordul. Viszont ha óvatosan és szépen lakkozunk az egy réteg is elég.
A második réteg már tökéletes fedést ad. Tartóssága átlagos. 2-3napot tökéletesen kibír mosogatás nélkül. mosogatással nem próbáltam:)
Nekem elnyerték a tetszésem ezek a Rapsodi lakkok. olcsók és jók:) Remélem segítettem. Itt van néhány kép a szürke lakkrol. Két rétegben vittem fel:






:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése