2012. augusztus 17., péntek

Furcsa ötlet :)

Sziasztok!
Az a manikűr, amit most bemutatok, egy teljesen furcsa dologból jött létre, és nem az furcsa amivel dolgoztam, és ahogy elkészítettem, hanem az ahonnan az ihlet jött:)
Az ötlet onnan érkezett, hogy egy ismerősömnek műkörme volt, de már kinőtt és lefestette sima lakkal. Viszont a műkörme francia volt csak nem fehérrel hanem csillámporral volt elkészítve, így amikor kopott a lakk látszott a csillámpor és nekem nagyon megtetszett:) Megpróbáltam úgy megvalósítani, hogy ne lekopott körömnek, hanem egy jó manikűrnek a hatását keltse.  Több kevesebb sikerrel létre is jött:)
Csak Rapsodi lakkokat használtam, azokból is a feketét és az átlátszót, na meg használtam egy kis csillámport:)
Elkészítésének folyamata szerintem senkinek nem probléma de ha mégis szükség van rá, szívesen leírom a munkafolyamatot;)
Mutatom is az eredményt:) :



Remélem tetszett:) Köszönöm a figyelmet, további szép napot!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése