2012. augusztus 2., csütörtök

Lora sötétkék lakk- teszt:)

Sziasztok!
Nem rég vettem egy sötétkék Lora lakkot. Nagyon tetszik minden félle szempontból, mondjuk másodikra föd tökéletesen de ez a sötét körömlakkoknál nem meglepő. Az árához képest tartós és a ez a szín nagyon elnyerte a tetszésem. Például a Rapsodi sötét lakkoknál elhanyagolható az alap, de ennél nagyon fontos. Én sajnos elkövettem azt a hibát hogy alap nélkül vittem fel a körmömre és szó mi szó egy darabig elég csúnya marad, ezért ez az amit figyelembe kell venni:) fedőlakkra úgy vettem észre nincs szükség de kinek a pap kinek a papné.




Mivel a képek vakuval készültek picit furcsa színe lett de az utolsó képen reális:) , tehát olyan színe van mitn amilyennek az utolsó képen mutat:) Remélem segítettem! Ha sötétkék lakkot szeretnél bátran ajánlom!
További szép napot:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése