2012. február 9., csütörtök

The Past- Avagy lássuk mivel foglalatoskodtam eddig 1. rész

Sziasztok!
Mivelhogy nem az volt az első müvem, amivel a blogomat kezdtem, ezért megszeretném mutatni hogy mivel is foglalatoskodtam eddig:) 1. rész

Próbálom kicsit osztályozni.Kezdjük mondjuk a virágaimmal...

Egyszer volt hol nem volt...egy próbálkozás anyukámnak:


Ennek a története mindössze annyi hogy ez az egyik olyan "alkotásom" nem is tudom minek nevezzem...amelyik elinditotta bennem ezt az egészet, ez tünt ki a legjobban a többi próbálkozás közül. Végül elmondhatom hogy csak jót halottam erről a mintámról, amit többször is megfestettem már:)

Aztán ahogy próbálkozás próbálkozás után...unaloműzés képpen ezt készítettem a testvéremnek:
Ez a minta egyik kedvencemmé vállt és ezért visszatapsoltam kicsit másképp az alanyom ismét édesanyám volt:) A visszatapsolásnak az eredménye:
Voltak konzervatívabbak: 

És voltak merészek:

De végül is a testvérem éneklésére ez lett-^    
A Virágos mintáim története ennyi. A 2. rész érkezését csak holnapra ígérem. 
Remélem tetszett. Nyugodtan írj kommentet, hideget, meleget:)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon gyönyörűek! (:
    Főleg az utolsó előtti lila virágos tetszik. (:
    De elmondhatom, mindig várom, hogy Orsin új manikűr jelenjen meg. :D

    VálaszTörlés