2012. február 10., péntek

Ying Yang Nails : Step by Step :)

Sziasztok!
Ma kicsitt másabb irányzatot érintettem meg... a fehérem utolsó harcaként Ying Yang körmöket próbáltam késziteni.Habár látszik is a körmeimen hogy ez volt az utolsó harca a fehérnek de van eredménye:)
Az ötlet ugyan már megvan valósitva, de sehonnan nem inspirálódtam, egyedüli ok hogy erre döntöttem az az hogy a körmeim kicsik és van amelyik teljesen kör alaku...és ugyebár arra ez talál a legjobban:)
Remélem tetszeni fog, ha el akarod késziteni itt egy kis segitség:
Alappal kezdtem...Golden Rose#101

Majd több kevesebb sikerrel a fehér rész vonalát huztam meg:)
Mikor annyira száradt akkor a feketét:

Kapott két pöttyöt és egy védőlakkozást és ime az eredmény:
Nekem tetszik a végeredmény...ha ki szeretnéd próbálni sok szerencsét!:)
Várom a véleményeket!:)
További szép napot!:)

4 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett! nekem tetszik. :D
    Hajni, hol vetted ezt a Golden Rose átlátszót?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi:) édesanyám vette szülinapomra, azthiszem a koralba, de megkérdezem;)

      Törlés
  2. These look awesome! Super cute!

    VálaszTörlés