2012. május 16., szerda

Tavaszi orchideás rózsaszínes:D

~Sziasztok!~
A minap vettem két Rapsodi lakkot, egy rózsaszínt és egy szürkét:) Majd a tesztelést is elkészítem, de mivel egyből mintába foglaltam így egyebet nem tudok mondani, csak, hogy nem hiába dicsérik ezeket a lakkokat.
Nagyon olcsók, és elég jól fednek, ha odafigyelsz nem lesz csíkos sem:) Az már csak az én szerencsétlenségem, hogy a rózsaszín ecsete hibás, de nem zavar a lakkozásban, csak több lakkot vesz föl:)
Nekem nagyon tetszett és magáról a most bemutatott mintáról mindössze annyit, hogy első próbálkozás, és közel sem sikeres, és igen, virágok szerettek volna lenni a minták, de ha nem mondom jobban dicsérik:)
Úgyhogy csak kedveljétek és lássátok:)




A lakkozás után készült rögtön, tehát látszik hogy itt-ott kimentem, de ez a sietség ára:)

Lakkok amiket használtam:
Rapsodi#318 -rózsaszín
Natty#348-fekete
Classics#246
Butterfly#107


Remélem tetszett, köszöntem a figyelmet:)

1 megjegyzés: