2012. május 12., szombat

"Tell Me About Yourself" Award

Sziasztok!
Pár nappal ezelőtt kaptam egy díjat Bellától, ez úton is szeretném megköszönni neki:)




A szabályok a következők:/Reguli:
1. Köszönd meg neki és linkeld be azt akitől kaptad./  Aminteste persoana care ti-a acordat premiul printr-un link catre blogul ei.
2. Írj magadról 7 különböző dolgot,bármi lehet az. / Spune 7 lucru despre tine.
3.Add tovább ezt a díjat 15 másik bloggernek./ Oferă premiul la 15 alţt bloger.

7 dolog rólam:
1. Nagyon szeretem a néptáncot.
2. Félek a pókoktól:))
3. Imádok körmöt festeni, habár gondolom ez mindenki számára kiderült:) Kis koromba mindig kifestettem a körmöm, egy nap 5x..de olyan gyerek módon, szóval mindig elpazaroltam édesanyám körömlakkjait...
4.  Elég mozgékony vagyok, csak akkor tudok egy helybe ülni ha érdekel az amit csinálok...:)
5. Imádok kacagni, mosolyogni...(egyesek örömére mások bánatára)
6. Szeretek öltözködni.
7.  Igyekszem őszinte lenni, még akkor is ha rovásomra megy...


15 személy kellene legyen, de mivel 10 követőm van ezért csak 10nek adom át azt a díjat, amiből egy ismét kiesik, mert Bellától kaptam:) :

Krisztina
Bebi
Makeup Cakes
Sabrina
Ani
Delaynee
Miranda
Samantha
regimonster

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése